Thursday, October 16, 2008

hari saya was written at 1:49 PM

Hari saya bermula dengan salah hari; saya pikir hari ini hari Jumaat dan saya pun macam si taie tidur dengan nyenyaknya. Saya ada dengar anti saya mengetuk pintu saya tetapi memandangkan ketukan anti saya bak ambuk katuk taie, saya pun pikir ketukan itu hanyalah mimpi. Sudah 7 pagi, Ibu saya pun mengetuk pintu saya dan pada masa itu barulah saya sedar: saya kelambatan.

Datang lambat kesekolah merupakan polisi 'andang kejadian si Wedah.' Saya telah datang akhir kesekolah selama yang saya boleh ingat; dari saya bersekolah rendah or 'Primary school' kalau di Inggeriskan.

Anyway,

Hari ini rekod akhir baru untuk saya; pukul 8 Pagi. Kan saya sudah cakap handal.. eseh.. Haha..

Semasa saya sampai ke sekolah sekumpulan UIC melintas jalan masa tu. Saya pun pikir, 'Hmm. Nada classkah?' Tapi saya buat 'Duhh' saja dan naik tangga untuk sampai ke class pertama; Maths. Di luar kelas Maths, saya menyedari yang tabir tingkap betutup jadi saya pun panic, 'Shit apa ni? Kenapa ni?'

Tetapi panic saya memang tak berguna kerana apa yang menunggu saya di balik tabir memang menyenangkan; kawan-kawan saya menstaple kertas untuk peperiksaan yang akan datang. Saya pun masuk dan terus menolong. Hanif, sahabat semeja saya berputus untuk belajar untuk peperiksaan yang akan datang jadi saya pun pergi ke tempat Fajrina; sahabat maths saya yang saya baru sedar sama kelas dengan saya stelah 3 bulan bersama..

Shit sakit kepalaku.

Yeah I helped Fudge, Ehsan and Muamar with the papers. It was fun; whilst stapling we reminisce the old times. Then the half hour was up so I went to the Library and have GP. GP was ok since I was reading up my computer, I did get someone scolded by Mr.Albert; in a way.. HAHA.. Sorry sorry sorry.. I brought my brother's ipod with me to school so yeah if I'm quiet, you'd know why; if aku tuli, you'd know why. Sekali off to computer..

Computer kami semua MENLAUR BEB.. My fave past time. Teehee.. We youtubed, popseouled and talked; Nothing's more better than that.

Rehat as usual aku arah meja biniku and makan. Sama cakap jua. Sama begila. HAHA.

Then CCA period was filled with.. GP! YEAY! INDA BELAJAR! MENALUR SAJA! But I studied a bit, dangar lagu, cerita, tapuk kasut urang and baca article pasal the melamine thing.. A slight improvement on my GP time.

So yeah that was my day.

Haha I miss typing my day off..

Sekarang adalah masa untuk saya tidur.. ZzZzZz..


Yours Truly,
Wedah

You got me XOXO,
Wedah

TAG


ShoutMix chat widget


EXITS

Afiq
Ani
ZatiAniNabo
Azeef
Deeba (Wedah's Cousin)
Eyan (Wedah's Cousin)
Fadzay
Farhan
Farid's Photoblog
Jann
Ian
K2MG
HO7
Mairah
Mia (Wedah's cousin)
Nigel
Nurun
Qilah (Wedah's cousin)
Rumm
Sabri
Sarah
Syahirah yang jauh berada di Malaysia
Syarifah
Santi
UIC Rutipaun
UIC Zilche aka. Amer dengan si Mizan.
Wina
ZatulZaty
Zureen
Wedah's Photos



PAST

By Month

April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010

By Post
In the loving memory of Si Kucing
Eid
I've been eating...
Trouble
GREEN MONSTER BEB.
HOT BEBEH
MS celebrated Raya!Selamat Hari RayaWell in my opi...
An attempt
Kukuku
Rindu gigi

CREDITS

Layout: AnnaStar*
Pictures: Flickr
Hosted by: Blogger